Arsel https://resminiz.com/r/lxllS Kızlar sıcaklar başlayınca böyle oluyor. Aslında tecrübeliyim geçen yıl da böyle oldu ama belki farkli bir fikir çıkar sizden Bebegim 20.aylik. duş aldırıyorum sürekli ama ne yapsam daha çabuk geçer ki bu isilik🙁
Hsyn1992 Ben de hergun dus aldiriyorum en son hakiki zeytinyagi sürdüm duzenli dis8sonrasi birde mustela krem kasindiginda alt degistrdgmde falan baya azaldi of cok kotu ya