ecemeric selamm hayırlı olsun rabbbim yanında koysun. Bende ilk gebeliğim cok merak etmistim bir komsu dediki bir bardak suya kanini bir damla damlat igne batir eline bir damla kan ciksin dedi eger kan bardaga damlayip direkt inerse erkek kan damlar damlamaz bulanirsa kiz demisti. Cok inanmamıştım böyle birseye annemde korkmassan deneyelimmi dedi oysaki hic inanmayarak olur dedim ve denedik erkek gosterdi kan direkt aşağıya indi sonra dagildi. Drye gittim 13 haftalikken doktor erkek beben demesin mi oylece kaldim 😅😅😅