DuyguSentrk Kızlar merhaba 1,5 aylık bir bebeğin var meme+mama şeklinde besliyorum ve 3 gün oldu kaka yapmıyor dün yağla poposuna masaj yaptım uyarı vermek için ama hala yapmamış ne yapabilirim başka tecrübelerinizi paylaşırmısınız ?
elifiii DuyguSentrk meme+ mama gidiyorum dediğiniz için 5 günü geçerse lütfen doktorunuza danısın. 1 çay kaşığı zeytinyağını mamasıyla birlikte içirebilirsiniz / tek basına vermeyin (tehlikeliymiş)siz de mutlaka su tüketiminizi arttırın. lifli gıdalar tüketin. erik kayısı incir tam mevsimi sütünüzden bebeğinize geçecektir.
Gksuu DuyguSentrk metsil diye bi damla var doktorunuza veya eczacıya bi sorun isterseniz ben bebeğimin mamasına 4 damla damlattım anında yaptı
ayazasaf DuyguSentrk sizde kabızlık varmı kendinizede bakın kayısı yiyin bol su için mamasına zeytinyağı damlatın karnına saat yönünde masaj yapın
Sinon Zeytinyağ içirin 10 güne kadar normal hatta bağırsaklarında şişlik yoksa ve huzursuz değilse sorun etmeyin
DuyguSentrk elifiii çok sağolun deneyeceğim valla gaz problemimizde olduğu için doğru dürüst bişeyde yiemiorum zaten meyveleri ve suyu arttırıcam👍🏻
DuyguSentrk Gksuu şuanda relactaz die bi gaz damlası kullanıyorum yeni başladık ama ondan öncesinde beri vardı kaka yapamama durumu her bezi açtıgımda ha gayret yapmıstır die bakıyorum ama yok valla ne zormuş
sabirsizbebek15 Gksuu ilk gittğim doktor metsil yazmıştı daha sonraki de debridat surup verdi metsili bırak demedi ama ben bıraktım ikisi de bağırsak düzenleyici diye acaba devam mi etsem
mervekk DuyguSentrk canın hakiki zeytin yağı bir çay kaşığı ver akşamına ertesi sabahına kalmaz yapar garanti kabızlık sorunu oluyorsa bir kaş günde bir ver bagırsaklarını yumusatıyor
akillibidikcgty DuyguSentrk tıpkısının aynısı 1kg çiş yapmış az önce kaka yok. Uyardık bizde zeytinyağıyla oda olmadı. Normalde günde en aşagı 4 kere yapardı kaka. Yapamadığı için çok zor uyuyor :s
Dilaraa DuyguSentrk zeytinyağından korkmayın mamaya katarsanıx bir işe yaramaz bir tatlı kaşığı kadar zeytinyağı içirin günde Bi kere inanın düzelecek korkmayın birşey olmaz
12eren12 DuyguSentrk benmde oğlum 28 günlük hala kaka yapmaya başlamadı ilk 5 gün yaptı, arada fitil veriyrm rahatlasın diye yoksa çok huzursuz oluyo
Ariyaarya DuyguSentrk kaka yapmayan Bebek kilo alır derler yediği yarıo derler ama 10 gün geçmemesi şartıyla
Farahzeynep DuyguSentrk 7 güne kadar normal, 1 çay kaşığı Zeytinyağı içirebilir veya mamasına sabah ve akşam damlatabilirsiniz 🤭