Merhaba herkese. Kızımın 40 banyosu için spaya götürmeyi düşünüyorum fakat eşim çok karşı çıkıyor elin adamlarının suyu doldurduğu küvete çocuğumuzu neden sokuyoruz hijyenik değil ya enfeksiyon kaparsa vs diye. Suyu çok seviyor kızım ve gazlarını çıkarsın uzun uzun masaj yapılsın diye götürmeyi istiyorum. Bilindik isim yapmış bir spa seçmişken (bluuh baby spa) sizce bu kadar pimpirikli davranmaya gerek var mı? İlginize teşekkürler şimdiden