

Adet düzensizliğim vardı zaten 14 gün geçti ama normal de de geçer sadece biraz mide bulantım olduğu için gebelikten şüphelendim ve resim deki gibi idrar testi yaptım ve silik çizgi ertesi gün hastanede kan verdim değer 32 ama doktorumun dediğine göre 14 güne göre çok düşük bir değer o yüzden gebelik yok ve tekrar idrar testi yaptım silik çizgi kesin hamileyim sandım ama ertesi gün kanamam oldu ve sancılı pıhtılı bir şekilde hiç birsey anlayamadım tekrar kan testi yaptırdım yarın sonuçlar çıkıcak hastaneye gidicem ama çok değişik bir olay yaşadım böyle birsey yaşayan oldu mu acaba 🤷♀️