Sfybsfyb
Bebekler yeni doğduklarında temasa çok ihtiyaç duyuyorlar ve çok emmek istiyorlar karnı acıktığında, sakinleşmek için , güvende hissetmek için kısacası Annenin bir parçası olduğunu düşünüyorlar. Ben hep emerken uyuttum Zamanla kendisi bırakıyor zaten emerek uyumayı . Biz bi de gaz için Maflor damlası kullanmıştık belli bi süre iyi gelmişti. Çok sıcak veya soğuk durumda da uyuyamayabiliyorlar.