Esdoel Güneş kremi kullandım ama omuzun sırtım çok acıyor yatamiyorum kızlar beyaz tenliyim 10 sene sonradan güneş gordum nasıl ağrısını azaltabilirim
Poyrazin_annesii Yogurt sürme bnce. Evet ıyı gelıyor ama hemen üzerinde ekşi koku yapıp kuruyor ce banyoda liflenmeden cıkmıyor.yanık oldugun ıcın vucuduna lif süremezsın. En guzelı yanık kremi sürmek . Eger yanık kremı yoksa zeytınyağı surebılırsn
Uzram %2 iyot sulandıririp sıkın diyorlar Instada da bi doktor var iyothareketi Oradan bakabilirisniz