Efem123 ben Şenol hocaya yaptırdım çok memnun kaldım bebeğim 2,5 aylıkken oldu 30 Aralık’ta..1 hafta her gün Şenol hocaya foto attık kendisi istedi harika ilgili acayip Güler yüzlü ve çok bilgili 5 kişi girdik sünnet olurken tekbir çektik video çektik öncesinde sünnet kıyafeti giyip tahtta foto çektik tavsiye ederim