Melegimmmmm Kizlar yeni doğan bebeğimde kuyruk sokumunun üstünde küçük bi delik gibi bisey var gamze de deniliyor sanırsam. 3 ay sonrasına randevu verdiler. Bu konu hakkında bilgisi olan varmı. Bebeğinde bu tür bisey olan varmı
Gryffindor Melegimmmmm Oğlumun var. Sakral gamze deniyor. Ultrasonla açıklık var mı diye bakıyorlar. Kapalı çıkmıştı şükür. Deliği temiz tutmak çok önemli.
Gryffindor Melegimmmmm Şöyle ki bize o zamanki doktorumuz bir sorun yok kapalı demişti ben de daha üstüne düşünmedim. Ama sonra öğrendim ki gözle muayene ile anlaşılacak bir şey değilmiş hemen ultrason çektirdim. Sanırım 4 aylıktı. O kadar beklemenize gerek yok diye biliyorum. Neden öyle dediler acaba devlet hastanesi ise sıra yoktur belki