Kızlar merhaba bebeğim prematüre doğdu şuan 5 aylık ama 3 aylık sayılıyor doktorlara göre yeme sorunu ve tuvalet sorunumuz olduğu için gastroenterolojiye gidiyorduk sürekli bugünde takip amaçlı gittik kan aldılar ast Referans aralığı en yüksek 35 olması gerekirken 46 çıktı aranızda böyle bişey yaşayan var mı yarın gidecem doktorla konuşmaya ama içime kuşku düştü yaşayan varsa söyleyebilir mi korkmalımıyım ?