1 yaşına girecek emerken göğsümün ucunu ısırıyor tetikte bekliyorum düşünün o kadar ki korkuyorum ve acıyor 😭ısırınca ağzından çekiyorum oyun sanıyor gülüyor ağlıyorum ama yok kızmadım hiç dişlerimi sıkıyorum düşünün ne yapacağım sütten kes diyenler var dişleri gelmedi üst dişleri belki kamaşıyor o yüzden ısırıyor diyorum ama bilmiyorum çarem yok