Selam annelerim. 19 aylık bebeğim var. Bebek düşüncemiz yoktu. Bu sabah şüphelenip test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim. Biraz desteğe , teselliye ne bilim dertleşmeye ihtiyacım var. Hem çok mutluyum hem de çok tedirginim. Birlikte büyümeleri hep iyi hem de kötü olabilir 🥹