Ben de aynı problemi yaşamıştım. Sağmaktan uçları kanayıp yara olmuştu. Garmastan da kullandım incia krem de kullandım ama hiçbir şey kendi haline bırakmaktan daha faydalı olmadı. Kabuk bağlıyordu ağlayarak emziriyordum. 1 aya yakın sürede acısı azalarak geçmişti. Eminim sizinkisi de geçecektir sabırlı olmak gerekiyor. Emzirmekten sakın vazgeçmeyin hepsi geçecek.