HasretHanim Kızlar selam bu combiotic olan bağırsak düzenleyicili olan. Diğeri normal mama. Combiotic çok pahalı 🥴 oğlum 4 aylık oldu. 2. Aydan beri kullanıyoruz. Acaba normal hipp organik olana geçsem mi ? Kabızlık falan olur Dİye de korkuyorum
Htc19 HasretHanim hipp combiotik bende aldım ama doktor önermeden en iisi diye aldım mamalaırn içinde gaz yapmayan.. Bi sakıncası olur mu sizce.. Bebeğim 50 günlük anne sütü alıo kakasını haftada 1 yapıo. Anne sütünün yetmediğini düşündüğüm zamanlarda veriyorum mamayı
Seyma222 HasretHanim kullandınız mı acaba? Bir sorun oldu mu? Biz de 2 numaraya geçeceğiz ben de combioticten organik olana geçsem mi diye düşünüyorum
HasretHanim Htc19 hiçbir şey olmaz canım anne sütüne en yakın mama zaten en iyisini yapmışsın. Benim oğlumu kabızlıktan kurtardı