Mwliha12_4 Evdeyim çalışmıyorum 2 yaşında oğlum da var Kasımda 4 girecek acaba anaokuluna vermeli miyim sizce gibi etrafımdaki insanlar daha küçük felan diyorlar :çok kararsız kaldim
winnie-the-pooh Mwliha12_4 yurtdışında eğitim 2 yaşta başlıyor güvenilir güzel yer varsa verilebilir ☺️
Silacnr011 Mwliha12_4 Şiddetle tavsiye ederim. Anaokulu yaşı 2 den başlanmalı kendini geliştirme açısından çok fark ediyor. Ben 4 yaş grubuyla ilgileniyorum ve gönderirseniz gelişimini çok çabuk fark edeceksiniz 😊
Mwliha12_4 kivirciginannesi teşekkür ederim fikrinizi için çoğu anne öneriyor çok sağolun inşallah fark eder biraz gelişir bazı şeyleri ogrenir🤗