Ozlem2904 Merhaba 2 hafta ince oğlum 9,100gr di. Molfix 4 numara kullanıyoruz ( 7-14kg) yaziyo pakette ama artık lastik izi yapmaya başladı. 5numara 11kg den başlıyormuş 5 numara m almalıyım yoksa 4+? Alırken toplu alıyoruz indirimden o yüzden karar veremedim
Bezelyem Benim oğlum şu anda 7 aylık. 1 ay önce 9 kilo 700 gramdı. Bu ay olsun olsun 10 kilo olmuştur. Sleepy ve baby turco da 4 numara kullanıyoruz. Bizde de ara ara lastik izi oluyor. Bağlamayla da alakalı olabilir. Bende elimdeki 4 numaraları bitirdikten sonra 5e geçeceğim. O da yaklaşık bir ayı bulur