Edis07 Hanimlar bugun bir aylik dr kontrolumuz vardi. Cok sukur herseyi iyidir bebisimin sadece dr tasaklarinda su toplanmis dedi gecer dedi. Neden oluyormus acaba biliyormusunuz? Sizdede boyle birsey oldumu gecmesi icin naptiniz? Kaynanam sunnet yapilmadigindan oyle oluyor dedi
Alputkan Edis07 Sünnete alakası var mı bilmiyorum ama ben 3 aylıkken oğlumu sünnet ettirdim, sünnet kontrolünde dr demişti yumurtalık bölgesinin su topladığını ama geçer demişti Sonra Kendi Dr rütin kontrolünde sordum geçmiş, dedi
katatonia Edis07 3 aylıkken benim oğlumda da vardı. üroloji ilk 6 ay beklenen bi durum olduğunu söylemişti. 6.ayda tekrar götürdük, kendiliğinden geçmişti.
Gryffindor Oğluma da 3 aylıkken demişti doktor ama önemli bir şey değil geçer demişti. Kırk günlükken sünnet olmuştu alakası olduğunu sanmıyorum
Cesaretli22 Gryffindor sünnet yaptırdığınızda küçük ya hani bebek kolay geçtimi o süreç çok huysuzlandı mı
Canbebek54 Edis07 evet oglumunda su toplamıştı. 6. Aya kadar genelde kendiliğinden geçer demisti doktor. Geçti çok şükür.
Gryffindor Cesaretli22 O kadar kolay geçti ki iyi ki yaptırmışım diyorum. Küçük olduğu için hareketsizdi o yüzden çok kolay oldu. İki günde sünnet ile ilgili sorunu kalmadı çok şükür.
mizmizpera Edis07 13 günlükken sünnet ettirdim. Bana da doktor su toplamış normal 6 aya kadar geçer dedi.
Gryffindor Cesaretli22 Yok hayır klasik dikişli sünnet oldu. O bölgeyi uyuşturdukları için hiç ağlamadı ama tabi uyuşturmak için vurulan iğnede ağladı. Bir de ilk çişini yaptığında çok ağladı sonrası çok rahat geçti. Şimdi 11 aylık olacak şu an hayatta yaptıramazdım heralde asla yerinde durmuyor
Cesaretli22 Gryffindor bende düşünüyoeum küçükkem yaptırsam diye oğlum biri 2.5 yaşında biride 20 günlük ama eşimde büyğsğnler kendikerini bilsinler ağrısı sızısı olsa anlayamayız diyoe
Silacnr011 Edis07 bizde 4 aylık olduk bizimde var bu sorunumuz sünnetle bir alakası yok. 1 yaşına kadar geçmez ise şırınga yardımıyla alacaklarını söyledi doktorumuz
Gryffindor Cesaretli22 Belli etmez olurlar mı ilk çişini yaptığında öyle bir ağladı ki. Ağlayarak belli ediyorlar