Eşim tişört çok giyer 60 atıyorum çekiyor, 90 a atıyorum beyazları çekiyor kirleri çıkıyor ama şikayet ediyor yine çekmiş diye 30 yazıyor yıkaması da yok anam yok 30 da lekesi çıkmıyor gobusude var 😁 deterjan, çok amaçlı sprey, beyazlatıcı, yağ çözücü yok giggi çıkmıyor çamaşır suyu yıpratıyor renkliye zaten çamaşır suyu olmuyor nasıl yapucaz bu işi 🫣