Sultan60 Bebeğim ve ben covid olduk bebeğim 6. Gününde ateşi düştü şükürler olsun ama benim aşırı öksürük var ne iyi gelir nasıl geçer bilgisi olan var mı geceleri uyutmuyor artık öksürük beni bebeğime de geçecek diye korkuyorum
Minelask Sultan60 bende çok oksuruyordum hastanede tomografiyle baktılar temizdi ama uzun bı sure oksurdum bı ciger filmi verin siz yinede onun dışında kendiniz icin ayva yaprağı yada kabuğu çayı çok iyi geliyor