Fusunf ben şoktan pastörize süt alıyorum üzerinde bakraçlık yazıyor birçok denedim en güzel o taş gibi oldu.Yapışılı da su şekilde yapyorum.Sütü 44 dereceye gelene kadar ısıtıyorum yemek termometrem var.Daha sonra mayalık yogurdumu ısıttığım sütten biraz alıp iyice karıştırıp mayayı tencereye sütüme döküp karıştırıyorum.Küçük kavanozlara bölüyorum sonra ağzını kapatmadan sofra bezine sarıyorum 6 saat fırının içinde mayalanıyor 6 saat sonra dolaba koyuyorum kapağı açık bir şekilde.24 saat sonra da taş gibi oluyor zaten