merhaba kızlar bebeğimin kilosu bu ay azmış yani 400gr almış 2 ay 20 günlük kızım.doktor mama takviyesi yapalım hem de sana galactago damla yaziyim bunu kullan dedi aranızda kullanan var mı sütü gerçekten arttırır mı para tuzağı mı çok moralim bozuldu sıkınca sütümde geliyor halbuki fışkırıyor hatta maşallah ama neden böyle anlamadım doymuyor olabilir dedi doktor😔 bu damlayı kullanip fayda göreniniz var mı?