Kizlar merhaba 3 ay once dogum yaptim sezaryen ile. .. Emziriyorum.. 40 tan sonra bir kere adet oldum ondan sonra hep ara ara lekelenmeler oldu ama adet olmadim hic.. prezervatif ile korunuyorum.. Patlama vs olmadı eminim.. Hamile olamam değil mi ? 😐 Test yap diyeceksiniz cesaret edemiyorum ki aklimda almiyor bu şekil hamile kalmak..