Bu durumda yapacağınız bir şey yok,keşke hastanede serum takviyesi ile geçirseydiniz bu süreci,kızım da 10 ayllıkken oldu o kadar ağır atlattı ki 5 gün kadar hastanede kaldık serumlarla ancak toparladı,ağlaması çok normal çünkü ağrısı var Allah tez vakitte şifasını versin inşaallah 😥