Nsabckk of bende bunu ayarlayamıyorum ya. Ben mama vermiyorum emziriyorum. 6 aylıkken başladım, ilk günler emzirip 1 saat sonra ek gıdasını verirdim sonrasında 1 saat sonra tekrar emzirirdim. Simdi yemek istemiyor ek gıdayı 7 bucuk aylık oldu. Daha 1 saat önce emdi belki karnı tok diyorum ama emmesi de 3 4 dakika en fazla yani. 3 saat falan emzirmesem anca 5 6 kaşık yedirebiliyorum. Hal böyle olunca sabah uyandıktan akşam yatana kadar anca 3 4 kere emzirmis oluyorum geceleri de 3 4 kere emziriyorum bazen. Ancak bu kadar emiyor. Ama dediğiniz gibi hiç vermesem ben açım diye hiç ağlamıyor sanki ya da ben acıkmasına fırsat vermiyorum bilmiyorum çözemedim asla.