MeandBaby Merhaba bebeğim beşinci ayına girecek ve kafasındaki yamukluktan dolayı kask tedavisi alacak ev suan 30 derece ve kask tedavısınde bebegın kafasının terlememesı ıcın evın 22 derece dolayında olması lazım cam kapı acıkta olsa ev batı cephesı haylı sıcak klıma alalım dıyoruz ama bebek ıcın nemı dusurmeyen rahatsız etmeyen temız ve serın bır ortam sunan bısey gerek. Varmı tavsıyelerınız
AnnesininkuzusuD MeandBaby merhaba benimde kızım 5 buçuk aylık yaklaşık 2 aydır klima kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadık Şöyle ki klimalarda ‘Nem Al ‘ modu var hemen hemen hepsinde var bize doktorumuz söyleri bu modu sadece ortamın nemini alıyo cokta güzel oluyo :)
semasi17 MeandBaby 24 saat klima açık adana gibi bir yerde olduğum için yaz kış klimayla büyüdü bebeğim 10 aylık tavana vurdur bebeğe gelmesin yeter şükür hiç hastalanmadi klimadan nem ölçer var evde zaten 40 iyi bir nem doktor bana en az 40 en fazla 60 olmalı 40in altına düştüğünde ben kettle ile su kaynatıyorum odada doğal buhar oluyor. Zaten klima nemi yukseltiyor klima açınca nem 50 falan oluyor
MeandBaby AnnesininkuzusuD sızın klıma hangısı acaba. Nem alınca ortalama nem kac oluyor evde bız Ankara yız suan zaten nem eksık 40 ın altında ona nasıl care buluruz bılemıyorum
AnnesininkuzusuD MeandBaby markası beko Sanırım nem al modunda 25 derece de oluyo bazen kendi kendine düşürüyor dereceyi ama cok yeterli geliyo serin olup kapattıgımız bile oluyor
ftsdmrhn Yazın nem olayına o kadar takılmayın. Ben doğduğundan beri klima kullanıyorum,ha kışında neme o kadar takılmam, sukr öyle hasta kurutma vs bişey olmadı.