kucukoglum_1 Kızlar tahlıl sonuclarınıza Internet uzerınden nerden bakıyorsunuz mhrseden görunmuyor sonuclarım
Arasinannesiyim kucukoglum_1 e naibzdan canim gittigon doktor cikar ona bas detaylari görüntüle dersen zaten cikar
kucukoglum_1 Almondeyed e nabızdan baktım da sabah kan tahlili verdım şimdiye kadar cıkmıs olması lazım
gocebebirbayan Almondeyed e nabız da sağlık ocağı doktoru sonucu görmeden çıkmıyor maalesef. 1 ay olsa da görünmüyor. Ama gidiyorum doktor sonuca bakıyor şak diye çıkıyor hemen e nabız da sonuç
gocebebirbayan Arasinannesiyim doktor sonuca bakmadan çıkmıyor orda. Ben kaç defa baktım çıkmadı. Gittim doktor sonuca baktı şak diye düştü e nabız a
gocebebirbayan Arasinannesiyim ay ben bakıyorum yok görünmüyor son verdiğim. Taa 6 ay önce verdiğim görünüyor son verdiğim yok
Arasinannesiyim gocebebirbayan allah allah ben oğlanin tahlillerine de ordan baktim taki alerji sonucuna bile
gocebebirbayan Arasinannesiyim kızımın 5 ay oldu çölyak vereli görünmüyor. Hastane de başka yerde gidemiyorum almaya.
Arasinannesiyim gocebebirbayan Allah Allah anlamış değilim ben Başka sehir dışı hastaneye gidiyorum o hastanenin sonucuna bile ordan bakiyorum oğlum için 🤷♀️
gocebebirbayan Arasinannesiyim tam olarak nerden bakıyorsun ? E nabız Çocuklarım Tahlil sonuçları değil mi ?
Arasinannesiyim gocebebirbayan e nabiz Çocuklarım Sayfaya girer girmez zaten hastane siyaretlerim yaziyor Ordan gittigim doktora basiyorum Detaylari görüntüle diyorum Sayfayi aciyor zaten sayfayi acinca Tetkiklere giriyorum 😊
gocebebirbayan Arasinannesiyim canım burda kaldı daha ileri gitmiyor sayfa. Bir bakar mısın sonra nereye gireceğim ?
Arasinannesiyim @“axe-women”#p21737453Canim sen de telefonuna indirilmis e nabiz uygulamasi varmi ordan mi giriyorsun
Arasinannesiyim gocebebirbayan valla anlamadim canim ben play storeden indirdigim e nabizdan bakiyorum sonuca