Kızlar almayanlar varsa bilgilendirme postu olsun bu.. Doğum kağıdınız ve bebeğin kimliği ile Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Müdürlüklerine ya da Sosyal Hizmet Merkezlerine giderek başvuru yapın.
Bunun haricinde babaya da para yatıyor süt parası bunun içinde SGKya başvuru yapılıyor 315₺ yatıyor.
- Çocuğa 300₺
- Çocuğa 400₺
- Çocuğa 600₺
@NaimeYilmaz postu sabitler misiniz ? Bilgisi olmayan tüm anneler bilgilensin 🤍