Meltemgzll gazı vardır canım sen emzirdikten sonra gazını çıkarsanfa bu mide gazı oluyor bağırsak gazını kendi çıkartıyor ama daha bağırsak kaslarını tam kontrol edemedikleri için çıkartamıyorlar karnına sırtına masaj yap sıcağa yakın ılık duş aldır mümkünse küvetinde yüzdürür gibi bekleterek . Kendi yediklerine dikkat et gaz yapacak şeyler bebekler 12 saat sonra etki eder genelde birde mesela benim bebeğimde bakliyatlar gaz yapıyordu evet ama bu ağlatmıyordu ben kakaolu şeyler yediğimde ağlayarak gaz çıkartmaya çalışıyordu