3 ay 28 günlük bebeğim ben kavanoz mamaya başladım dün çünkü doktorum başla dedi bebeğim oturabiliyor destekli dün alerjisi var mı diye kontrol ettik kaka durumuna baktık bugün bir kavanozu ikimiz yedik elma muz karışımlı olanı bebeğim zayıf olduğu için ek gıdaya erken başlamak zorunda kaldık ama çok sevdi kaşıkla yemek farklı geldi ağzını aça aça ilk defa bir şeyi yemeye hevesli gördüm çok şükür yarın da sütlaç deneyeceğim. Baktım yiyor alıcam bol bol her gün bir kaç kaşık deneyerek gidicem.