Yani şaşırdım desem yalan olur. Zaten yıllardır yapılan bişey bu sadece niye bu kadar göz önünde yapmışlar ona şaşırdım. Türkiye’de yapılan hiçbir sınavda hakkaniyet olduguna inanmıyorum ben. Hep torpille sahtekarlıkla dönüyor işler. Sırf bu yüzden yıllardır hiçbir sınava girmiyorum. Ben kendimi yırtsam ne olacak millet kalem oynatmadan memur oluyor.