ozgeolmez25 Bebegimin bugun 4 aylik kontrolü vardı kilosu 6400 boyu 62 santim erkek bebek sanki kilosu dusuk gibi sizin doktirlariniz mama başladımı sadece anne sütü ile besliyorum
Omr_19 ozgeolmez25 canım benm ccuk doktorum eger 5. Ayında dogdugu kılonun ıkı katysa kılo alımı ıyı demektr demıstı aylık kılo bazı onemlı tabı ama dogduktan snra aylık haftalık alımı daha onemlı
Omerinannesii ozgeolmez25 erkek bebek geçen hafta 7600dü boy 63 cm bence sizinki de çok dusuk değil normal
Farahzeynep 3 ay 30 günlükken kontrol edilmişti, kız bebek 62 cm, 5800 grdı. Bugün tarttım 6300 olmuş, şu an 4.5 aylık.
Asilsmom ozgeolmez25 ya ben de dün gittim. Bende de aynı o düşüncedeyim. 6340 kilo 65 boyu var. Az gibi geldi
Busrakaya16 ozgeolmez25 benim kızım 5950 gr 65 cm di anne sütüne devam doktorum da mama falan demedi gayet iyi bence kafanız karışmasın
Seymaemreymen ozgeolmez25 doğum kılosu 3150 bebeğim 4 aylık 7200 kg 65cm 3 4 saatte bir yalnızca 50cc içiyor ( sağaral vermek zorundayım) ve acaıp iştahsız bi çocuk yani bazen sinirimden ağlıyorum sabah 6da uyanıp 11 e kdr aç kaldığı oluyor bu duruma cok üzülerek doktora anlattım ama mamaya gerek yok aç olsa ağlar dedi🥴🤷🏼♀️
ozgeolmez25 Seymaemreymen sürekli emiyor saatee bir emmek istiyor uzun emmiyor ama 5 10 dakika acaba iki uc saatte bir mi versem o yuzden mi kilo alamiyor cok emiyor cok sık altini degistiyorum
ozgeolmez25 Seymaemreymen yemesi iyi saate bir istiyor ama 5 dakika falan emiyor birakiyor iki uc saate bir vereyim diyorum bi seferde cok agliyor ama surekli bez degisiyorum sanki emdiklerini hemen bosaltiyor gibi
Seymaemreymen ozgeolmez25 muhtemelen emmesinden değilde cok sık alt değiştirmendendir benim bebeğim 10 günde bir kaka yapıyor