Kızlar oğlum bugün 27 aylık oldu ve artık bezden kurtulmak istiyorum havaların ısınmasiyla pişik başladı ve oğlumda artık rahatsız oluyor bezinden çekiştirip duruyor oda istemiyor. Ama benim şuan tek korkum tam konuşamıyor ama benim dediklerimi anlıyor kendi istediklerini bize yaptırabiliyor acaba tam konuşmaması tuvalet eğitimine engelmi napıcam onuda bilmiyorum fikrinize ihtiyacım var 😑