Semrakrbck
Doktorların farklı farklı demesinin nedeni annenin sağlığını etkileyecek bir durum varsa düşük tehlikesi, bebek için anne karnında gelişmeme gibi durumu olur ya da annenin sütü acır ki yengeme süte acımıştı o yüzden bebek emmediği için mecbur kesmişti
Yengemin kız kardeşine de tam tersi olmuştu. Yani onun sütüne hiçbir şey olmamış ve 8 aylık olana kadar bebeğini emzirmiş.