Bebetom 4ay 21 günlüğüz demir baslamalıymışız hemşiremiz bestiron önerdi kullanan var mı? Kaç damla nasıl kullanılıyor?
Tgb9191 Bebetom kullanıyorum kilosu kadar aç karnına oğlumda çok seviyor 🙄şişeyi içer herhalde 7.5 aylığız kabızlıkda yapmadı
Tgb9191 Bebetom bana doktorum bununla ilgili birşey demedi yanlış yönlendirmiyim ama ben çok dakika kollamadım açıkcası