Sevgiarya evlatcan ama baslarda hiç yoktu 3aylık oldu aglamaları basladı şiddetli şekilde nımrlade 3.ayında biter başlaması normalmi
Sevgiarya evlatcan önceden yoktu 3.ayına girdiginde akşam 7olunca .8.30olana kadar şiddetli aglıyo yay seklinde yapıyo kendını kolik gıbı aynı davranıyo
evlatcan Sevgiarya yani benim bildiğim 3 aydan sonra gaz veya kolik başlamaz. Doktor a götürmeni tavsiye ederim.
Sevgiarya evlatcan bu ay kontrolü var götürücem ama belki başına böle bişe gelen varmı diye merak ettim