Mindik
Merhabalar benimde bebeğim 1.5 aylık. 8 gündür bende meme reddi yaşıyorum sizi çok iyi anlıyorum gerçekten yorucu bir süreç. Uykulu olduğu zamanlarda sadece 5 dakika emiyor. Onun dışında açta olsa asla emmiyor ağlıyor memede. Sesler, pışpışlar, ayakta yatarak her türlü emzirmeyi denedim ama yok olmadı. Bende ne yapacağımı bilmiyorum. Sadece anne sütü ile besleniyor şuanda. Gerektiği yerde süt sağıp sonda yardımı ile içiriyorum ama buda çok yorucu oluyor. Günlerdir aynı hiç yol katedemedim gibi hissediyorum. Pes etmeye niyetim yok ısrarla deniyorum sizde öyle yapın. Elbet alışacak tekrar alacak bir yerden sonra diye düşünüyorum. Eğer bir çözüm çare bulursanızda banada yardımcı olursanız sevinirim. Umarım biran önce memeye tekrar alışır yavrularımız