bebisimbenm 1-Prensesannesi canim ayni. seyi yaşadım hergun yikadim hemde 2 3 defa ve bol bol orjinal kantaron yağı süper gidiyor isilige kesinlikle tavsuye ederim
Pamukseker_Annesi Hergün yıkayın yüzüne bebek yağı krem falan hiç sürmeyin ve kalın şeyler giydirmeyin ben kızımı ne zaman kalın giydirsem yüzü kolları isilik oluyordu artık çıtçıtlı bodyle tutuyorum evde
1-Prensesannesi Pamukseker_Annesi kimisi sür dio kimisi sürme, geçecek gibi oluyor geçmiyor günde bir degada duş aldırıyorum ama olmuyor
MomSEA İsilik için hergün sadece suyla yıkayın ve havluyla iyice kurulayın. Bi de çok giydirmemek gerek
1-Prensesannesi bebisimbenm nerden bulabilirim canım doğu şartları malum pek bişey yok bulunduğumuz yerde
bebisimbenm 1-Prensesannesi nerde oturuosun canm aktarlardan bulabikirsin yoksa da orjinal zeutin yağı sür bol yağlanması lazim ama sakin pisik kremi veya pudra surme iyice çoğalır