Hanımlar merhaba. oğlumun uyku düzeninden daha doğrusu uykusuzluğundan çok şikayetçiyim , 10 aylık bir oğlum var doğduğu günden beri öğlen uykusu hiç yok aksamaları biraz iyi oda bozuluyor nasıl yapıcam uyku eğitimi vermeli miyim vericeksem nasıl verebilirim çok yıpranıyorum kendime vakıt ayıramıyorum evime vakit ayıramıyorum ayakta sallanmaya alıştı ne yazık ki uyuyor ayağımdan indirdiğim anda uyanıyor nasıl yapıcam beşiğinde neredeyse hiç yatmadı sevemedi sanırım tecrübeli annemler yardımda olursam sevinirim şimdiden teşekkürler 🤩