cicekannesi22 1 aylık bebeğim 15 gündür gaz sancısı dolayısıyla belli saatlerde ağlıyordu ama son zamanlarda çok hırçın emerken bile ağlıyor çırpınıyor uyurkende aynı ne yapıcağımı şaşırdım
Ayazefe1 cicekannesi22 bizde aynı haldeyiz.55 günlük olduk önceden uykudan uyandırıdı gaz sancısı şimdi emerken geliyor kıvranıyor ememiyor malesef damla kullanıyoruz 2 tane onlarda ne kadar fayda ederse🤷♀️
Waffle cicekannesi22 hep gazdan annesi hep gazdan 😥 ama geçecek emin olun. Hircinlasmasi da oy uzeen. Önce sakinlestirin ağlarken vermeyin memeyi sakin anında verin öyle emsin. Sancı çektiği için ayakları kipirr kipirdir onun. Müdehale etmeyin iyice hareketlensin ki gazi çabuk çıksın. 😊
cicekannesi22 Ayazefe1 artık gazdan değil ama ağlama krizleri tutuyor çok huysuz hangi damlayı kullanıyorsun
Farahzeynep Çay kaşığı ile saf zeytinyağı içirin, kolay çıkarır gazını veya sıcak su dolu kovada 15 dakika göğsüne gelecek kadar batırarak bekletin. Gazını çıkarır rahatlar 🙄
Deletedmom136 Yine gazdandır, çıkardığına bakma çok gazları oluyo özellikle ağızdan çıkaramadığı için memede hırçınlaşabilir. Emzirirken memeden çek gazını çıkartıp devam et böyle böyle rahatlar memede rahat durur
Ayazefe1 cicekannesi22 hemen fayda etmedi bizdede 3-4 gün sonra fayda etmeye başladı sonra biraz etkisi geçmeye başlayınca ötekine başladık
killmesarah Yüzüstü yatırıp ayağına ittirin kendini öne doğru atsın (içgüdüleriyle) gazi rahat çıkıyor bi de omzunuzda gezdirmek biraz zıplayıp. Ben bakso damla kullandım memnun kaldık diğerleri işe yaramadı.