Bebeğimin kilosu düştüğü için 5. günde Aptamile başlamıştık. Hem anne sütü hem mama şeklinde gidiyorduk. 2 aylık oldu ve şu an ayına göre kilosu normal. Daha az kilo aldıracak bir mama arıyoruz. Hipp, Sma vs kullananlar var mı? Bu konuyla ilgili bilgi verebilir mi?