Efkoca ufkum1 Bir iki aya kalmaz seninki de öyle akacak emin olabilirsin sen elinden geldiğince bol bol emzir ve hurma ye yavruna rızkını veren Rabbim aklından çıkarma canım gönlünü ferah tut :)
Melismetee Böyle düşünme hep olumlu düşünmeye calis bol bol su in incir kompostosu yap iç canım dereotu fln ye inşallah olumlu düşüncelerle sütun artar süt yapıcı şeyler yiyip iç ❤️
ufkum1 Verahumeyra mama verdiğime o kadar pişmanım ki tek çare çokça emzirmekmiş insan panikliyor aman bebek aç kaldı diye inanın tek çare süt üm çok fazla deyip deyip emzirmek
Verahumeyra ufkum1 ben strese giriyorum çevredekiler hep süt konusu açıyor yok bu çocuk aç sütüm mü az doyurucu mu değil yoğunluğu nasıl duru mu ben artık strese giriyorum
Egeminannesi ufkum1 sizinle aynı durumdayım şu an 45 gunluguZ kılo alımı azmış mama devam dedı Dr sütümde baya arttı bence ama yetmiyor sanırım sizin düzene ne zaman girdi acaba kafama takmıs dueundaym bu durumu