Oğlum Perşembe günü 2 yaşına basıyor kararsız kaldım nerde yapmsam diye havalar güzel dişardamı kutlasam yoksa evde mı siz olsaydınız nerde kutlardınız Perşembe günü hem evlilik yıl dönümüz hem oğlumun doğum günü bide 15 yaşındakı oğlumlun doğum günü hepsı bir güne mi sığdırsam bilemedım 4.8 de 24 aylık oğlumun günü aynı gün evlilik yıl dönümüz 15 yaşındakı oğlumun doğum günüde 6.8 de siz fikirlerinize ihtiyacım var kızlar