Bebeğim 10.günden itibaren gazlı olmaya başladı ve kaka biriktirmeye basladı. Biz 40 günlük olduk ama ben tükendim sürekli ağlıyor uyanık olduğunda. Tüm bebekler böyle mi yoksa benim bebeğim mi böyle? Dikkatınu cekmek icin oyuncaklar gösteriyorum konusuyorum ya emerken susuyor ya da ana kucağında sallarken uykusu varsa eğer. Baska türlü susmuyor cok yoruldum. Ne temizlik yapabiliyorum ne yemek. Eşimle sırayla pışpışlıyoruz resmen. Cocugun sancısı var evet biliyorum masaj yapıyorum sürekli, sıcak duşa sokuyorum gaz damlası probiyotik kullanıyorum denemediğim şey kalmadı. Çok yoruldum. Bu bi süreç geçicek ama bitmiyor sanki bu gaz sorunu bitmicek gibi. Ne yapacağımı şaşırdım. Sizin bebekler de böyle mi? Siz neler yapıyorsunuz