Ebrarliva12 https://resimyukle.io/g/xRgeSV3Ret test yaptım silik çizgi cikti gidip kan testi verdim negatif çıktı neden acaba böyle bir durum yaşayan oldumu
Ebru4290 Bende de olmuştu canım kimyasal gebelik olabilir test silik çıktı beta hcg 1.20 çıkmıştı değer sonradan az az yükselip düşünce kimyasal olduğunu öğrenmiştim
Ebrarliva12 Kızımda 6 Aralık’ta kan vermiştim 0 cikmisri 6 gün sonra tekrar gittim 112 çıkmışti 6 gün arayla