Tgbasrdr dün oğlumun 1 yaş günüydü eşim kimseyi çağırtmadı bana bi annemle kardeşim bide eşimin yeğeni geldi ben komşularımı falanda çağırmak istiyodum eşim musade etmedi çağıramadım ellerim yara olduğu halde pastayida ben kendim yapıcaktım kekini falan yapmıştım çok güzel kabarmıştı dün sabah uyandım mutfağa gittim benim kek inecik kalmis sönmüş eşim dışardan aldı bende sönen kekimden eşimin aldığı pastanın yanına saçma oldu ama tek kişilik pasta yaptım başkada bişey yapmadım. He bide 1 yaş flamasıyla 9-10 tane balon şişirip süsledim evi biraz o kadar. Benim eşim öyle şaşaalı doğum günlerine karşı günah diye