Teemo07 Vesile sebamed aldım, memnunum. Yalnız yanlış hatırlamıyorsam 6.aydan önce doktorlar güneş kremi önermiyorlar.
senushka Vesile benim bebeğim tam 4 aylık doktor dedi ki sen inanma onlara mutlaka sür dedi günah çocuga dedi ben 2 seçenek arasında kaldım INCIA ve SİNEVO ikisi doğal içerik sonra karar verdim aynı madem içeriği sinevo daha ucuzdu hem sinek koruyucu hem güneş kremi aldım
Vesile Teemo07 peki sizde 6.aydan sonra mı kullandınız daha öncesinde kullandınız mı. 1 haftalığına tatile gideceğiz bende hiç birsey sürmeden olur mu diye düşünüyorum
Teemo07 Vesile 6 aylıkken eylüle denk geliyordu. Öyle güneşte kalacağı bir durum olmamıştı. O yüzden kullanmadım. Tam olarak kullanmaya basladıgımda 13 aylıktı. Güneşe belli saatlerde maruz kalsa ihtiyaç duymazsınız belji. Ya da ince bol uzun kollu bir penye giydirebilirisiniz. Bu geldi açıkçası aklıma.
Vesile Doktorumuzla görüştüm Bebekler için laroche possay öneriyormuş en güvenilir marka oymuş dedi ve denize de bacaklarını sokabilirsin dedi fazla güneşte kalmamak şartı ile. Bilgilendirmek istedim, bilgileriniz için sizlere de teşekkür ederim.🤗