Kızlar selam. Bebeğim 38 günlük. Daha tam anlamıyla huyunu suyunu çözebilmiş değilim. Her şeyiyle kendim ilgileniyorum evet ama ağladığında şu sıkıntısı var ondan ağlıyordur diyemiyorum. Bazen karnı tok, altı temiz, gazı da yok ama yine de ağlıyor. Evde çok daralmaya başladım. Bebek arabasına koyup parka gitmek istiyorum. Kent şarkımızda yürüyüş yolu var. Yürüyüş yapmak istiyorum. Evde adım sayım 200ü geçmiyordur. Kendimi yaşlı hissediyorum artık , sarkık hissediyorum. Siz bebeğinizle ilk ne zaman dışarı yürümeye çıktınız? 2-3 gün sonra bebek arabasına koyup gitmeyi deneyeceğim bakalım, yanıma süt sağıp biberona koyacağım, çıkmadan önce de altınız temizlerim diye düşündüm. Siz güzel annelerden de tecrübe edinmek istedim. Siz zorlandınız mı?