Kplnnn kamera kesinlikle al. Benim 2.5 aylık gündüz uykularında odasına koyuyorum kameradan izliyorum. Gecede beşiği odamızda uyutur çıkarım odadan kamerayı açar bakarız eşimle yatana kadar. Eşimle ayrı odalarda ayrı yataklarda yatmam ya. Bana yanlış geliyor. Eşler arasına soğukluk girer gibi geliyor. Bide artık yavaştan gündüzleri odasında beşiğinde uyutmaya başlayın ki odasına alışmaya başlasın. Siz yine yanında olun odasında kendini güvende hissetsin. Sonra kademe kademe kendi yatağında uykuya geçmeye alışır siz de çok rahat edersiniz. Odasınu ayırmanız da çok kolay olur.artık 7 aylık olmuş algılarıda açık, farkındalığı yüksek artık.. Ben 5. Ayda odasını ayırmayı planlıyorum eşimle birlikte olurken yanımızda odada onun uyuyor olması hoş gelmiyor açıkçası 🤷🏻♀️😊