Trendyoldan mama önlüğü bakınıyordum bi tane beğendim gezinirken fiyatına sonradan dikkat ettim. Satıcıya yazdım. 400 liraya mama önlüğü mü olur. Diğerlerinde ayıran özelliği vs nedir. Haftalık mama masrafı bile o kadar değil gibisinden tepkimi belli ettim.
Saçma bir soru boş zamanınızı başka seylerle değerlendirin şeklinde cevap aldım.
Sinirlerim bozuldu gerçekten. Satıcı şikayeti vs direk uygulama üstünden oluyor mu?