Merhaba güzel anneler,
Biz neredeyse ek gıdaya başladığımızdan beri blw kaşık karışık gidiyoruz. Yani çorba yoğurt gibi şeyleri ben kaşıkla yediriyorum. Yumurta, köfte, pankek, sebze haşlamaları vs hepsini kendi yiyor. Önüne tek tek koyuyordum. Bitirdikçe veriyordum. Masaya da mutlaka bir öğün beraber oturuyoruz artık babamızın işe gitme durumuna göre. Ara ara önüne tabak koyup tüm yemeğini önüne koymaya başladım. 2-3 lokma çok güzel yiyor sonra oyuna çeviriyor. Tabaktan alıyo masaya koyuyo, eliyle daha da ufacık parçalara bölüyor vs. Ya da birini ısırıp bırakıyo diğerine geçiyo sonra ısırdığının yüzüne bakmıyo gibi. Blw yapan annelere sorum, erken mi bunun için sizce? Yani sürekli çocuğa kızmak istemiyorum. Tamam ellesin mıncırsın keşfetsin ama yazık günah içim acıyor bi yerden sonra. Eski usul tek tek eline vermeye devam mı edeyim yoksa uyarıp sabredeyim mi? 11 aylığız şuan 🥰